Selasa, Ogos 30, 2011

Bila semua orang cuti...


Hari Raya kali ni cuti panjang sikit sebab bertembung dengan cuti Hari Merdeka. Aku pergi nak tampal gigi yang berlubang, klinik gigi tutup sampai 4 hari ( susahlah  nak makan rendang,asyik lekat daging kat gigi tu) . Paip rumah aku rosak, kedai hardware pun tutup juga, cuti la tu. Masa balik ke rumah, aku tengok tong sampah melimpah sampahnya. Majlis bandaran pun cuti jugak!

1 ulasan:

  1. Di Pendang pun macam ni jugak.Pada malam raya ada Pasar Malam di pekan tu.Dok esok kita raya.Jadi,Majlis Bandaran pun raya juga.Tak dak orang nak sapu sampah.Depa dah sapu duit sewa tapak pasar malam.

    BalasPadam